Pro pacienty

Chcete se stát naším pacientem? Máte otázky k průběhu ošetření? Podívejte se do naší sekce FAQ, kde najdete odpovědi na nejčastější dotazy, nebo se rovnou objednejte přes náš kontaktní formulář.

Objednat OŠETŘENÍ

Přijímáme nové pacienty

Zub

Chci se stát pacientem

Ano, nové pacienty přijímáme, ale nespolupracujeme s žádnou pojišťovnou.

Do pravidelné péče přibíráme pouze děti našich pacientů. Pokud mezi ně patříte, není problém objednat na vstupní prohlídku i vaše děti. Výjimkou jsou akutní případy – neotočíme se k vám zády, nabídneme vám jednorázový termín ošetření.

Snažíme se vám nabídnout termín co nejdříve, ale záleží na obtížnosti situace a na tom, kolik času plánovaný výkon vyžaduje. Proto vás nejprve potřebujeme vyšetřit, udělat si případně rentgenový snímek a upravit ordinaci tak, abychom se vám mohli 100% věnovat. Pokud máte bolesti, termín se pokusíme najít i v tentýž den. U rozsáhlejších estetických zákroků je potřeba počítat s několika dny až týdny.

Ano, je to možné. Nejprve vám naplánujeme konzultaci, abychom zhodnotili váš stav a předali léčebný plán. Poté se domluvíme na termínu zákroku.

 

V případě akutního úrazu zubu mimo pracovní dobu, pište email přímo zde MDDr. Michaela Jarešové.

Neprovádíme, ale můžeme vám nabídnout Entonox – účinné a bezpečné neinvazivní inhalační analgetikum. Na celkovou anestezii vás pošleme do externích zařízení.

Pacientům s obavami z ošetření nabízíme řadu relaxačních technik, jako je Entonox, hudba, aromaterapie a antistresové pomůcky, jako jsou masážní polštáře a těžké deky.

 

Pusa

Jsem pacient Kittler Dentu

Ano, po domluvě s lékařem je možné léčebný plán upravit, ale extrakce (neboli vytržení) má nějaký důvod. Většinou je logisticky naplánovaná tak, aby následně nenarušovala další průběh léčebného plánu. V případě, že extrakci odmítnete (na což máte samozřejmě právo), seznámíme vás s důvody, které z toho mohou plynout, a také s případnými následky.

Při poranění zubu je důležité co nejdříve kontaktovat zubaře. Naplánuje se kontrola a podle ní poté doplánujeme zbytek. Více se dozvíte v našem článku zde. Pokud se úraz stane mimo ordinační dobu, napište email rovnou MDDr. Michaele Jarešová (klikněte zde).

Pokud potřebujete změnit termín své návštěvy, kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem co nejdříve. Pokusíme se vám nabídnout nový termín, který vám bude lépe vyhovovat.

Ano, určitě. Lékař přestávku potřebuje a jsou výkony, kde můžeme bez problému zákrok okamžitě přerušit. Na druhou stranu, výkony na operačním sále vyžadují z důvodu sterilního prostředí určitý postup.

 

Zkumavka

Platby

Nespolupracujeme s žádnými pojišťovnami, protože nám jejich podmínky neumožňují poskytovat péči v takové šíři, jakou si podle nás pacienti zaslouží. Veškeré výkony včetně prevence si hradí sami.

V Kittler Dentu můžete platit hotově, kartou, QR kódem či bankovním převodem.

Za ošetření platíte po dokončení konkrétního zákroku.

Tuto variantu záměrně neumožňujeme. Dopředu totiž nevíme, jak se vaše léčba vyvine (tzn. zda nevyvstanou komplikace        a s nimi spojené výdaje navíc).

Ano, po předchozí domluvě s ošetřujícím lékařem to udělat lze.

Ano, můžeme se domluvit na individuálním splátkovém kalendáři. Vážíme si pacientů, kteří s námi jednají férově. Pokud nám upřímně povíte, jaká je vaše situace (časová, ekonomická), můžeme vám léčebný plán lépe přizpůsobit.

 

Máte zájem o ošetření? Ozvěte se nám.
Rádi se s vámi setkáme a probereme, co vás trápí.